Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Πάνος Κιάμος: «Η σύζυγός μου παίζει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία μου»


Συνδυάζει το ρόλο του τραγουδιστή με εκείνον του οικογενειάρχη και όπως λέει τα καταφέρνει μια χαρά, ενώ σύντομα θα γίνει για δεύτερη φορά πατέρας.
Ο λόγος για τον Πάνο Κιάμο. «Πολλοί άνθρωποι στις μέρες μας συνδυάζουν το ρόλο του πετυχημένου επαγγελματία και το ρόλο του πατέρα.
Προσωπικά προσπαθώ να κρατάω τις ισσοροπίες, αφιερώνοντας ποιοτικό χρόνο τόσο στην εργασία μου όσο και στην οικογένειά μου.
Είναι σημαντικό να είσαι απόλυτα δοσμένος σε αυτό που κάνεις κάθε στιγμή» δήλωσε ο τραγουδιστής για το πώς συνδυάζει το ρόλο του μπαμπά με εκείνον του πετυχημένου τραγουδιστή.
Μάλιστα ο Πάνος Κιάμος μίλησε για την γυναίκα του, Ζαχαρούλα και τον πατέρα του, ο οποίος τον στηρίζει από την πρώτη στιγμή της καριέρας του. «Η σύζυγός μου παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην επιτυχία μου.
Είναι απαραίτητο για μένα να μπαίνω στο σπίτι και να ησυχάζω αυτό ακριβώς μου προσφέρει η Ζαχαρούλα. Με αυτό τον τρόπο μπορώ και εγώ με τη σειρά μου να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό σε κάθε τομέα της ζωής μου» δήλωσε ο τραγουδιστής για την Ζαχαρούλα του. Όσο για τον πατέρα του τόνισε:
«Ο πατέρας μου βρίσκεται στο πλευρό μου από τη πρώτη μέρα που αποφάσισα να ακολουθήσω επαγγελματικά το τραγούδι… Δεν θα τον αποκαλούσα μάνατζερ. Είναι πολλά περισσότερα!
Είναι ο άνθρωπος με τον οποίο συζητάμε και παίρνουμε από κοινού αποφάσεις».
Πηγή: Λοιπόν