Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Πάνος Κιάμος ''Λίγο πριν γίνει μπαμπάς για δεύτερη φορά''

Στα γυρίσματα του νέου του βιντεοκλίπ πέτυχε η κάμερα της εκπομπής «Πρωινή Μελέτη» τον Πάνο Κιάμο. Εκεί, ο γνωστός τραγουδιστής μίλησε για το δεύτερο παιδάκι που εκείνος και η σύζυγός του, Ζαχαρούλα, περιμένουν, αλλά και για ένα από τα θέματα των ημερών, τη Eurovision.
«Δεν έχω ακούσει ακόμα τα τραγούδια, αλλά ακούω πολύ από τον κόσμο για τον Γιώργο Αλκαίο» είπε ο Πάνος σχετικά με τις φετινές υποψηφιότητες για την εκπροσώπηση της Ελλάδας στο Όσλο. «Ο Γιώργος Αλκαίος είναι ο πρώτος καλλιτέχνης με τον όποιο συνεργάστηκα, υπάρχει και μια φιλία ανάμεσά μας» πρόσθεσε, ενώ όταν ρωτήθηκε αν ο ίδιος θα ήθελε κάποια στιγμή να συμμετάσχει στο διαγωνισμό, απάντησε: «Σε μένα δεν νομίζω πως ταιριάζει η Eurovision, γιατί είναι ένα οπτικοακουστικό θέαμα. Εγώ δεν είναι ο άνθρωπος που θα βγει στην πίστα και θα δεις γύρω του πολλά πράγματα να γίνονται. Αν κάποια στιγμή αποφασίσει η χώρα μας να πάει με ένα ερμηνευτικό τραγούδι, δεν θα έλεγα όχι. Κάτι τέτοιο βέβαια δεν είναι στα άμεσα σχέδιά μου, αλλά αν υπήρχε μια τέτοια πρόταση να εκπροσωπήσω τη χώρα μου, θα ήταν μεγάλη μου τιμή».
Όσο για την οικογενειακή ευτυχία που βιώνει μαζί με τη σύζυγό του και τη δύο ετών κόρη τους, ο γνωστός τραγουδιστής λέει: «Περιμένουμε το δεύτερο παιδάκι μας, πρώτα ο Θεός. Έχουμε ήδη τη Λιάνα μας και θα έρθει και ο Βασίλης. Νομίζω ότι ολοκληρώνεσαι ως άνθρωπος, πραγματικά. Είναι πάρα πολύ νωρίς να το πω, αλλά τα παιδιά είναι μεγάλος έρωτας, ο μεγαλύτερος» είπε, και δεν δίστασε να παραδεχτεί πως πολλές φορές είναι αδύναμος μπροστά στην κόρη του: «Προσπαθώ να μην της κάνω όλα τα χατίρια, η γυναίκα μου με κρατάει. Είναι ο στυλοβάτης μου. Εγώ δεν μπορώ, για να πω την αλήθεια. Δεν μπορώ να πω "όχι". Επειδή μας έχoυν πει πως πρέπει ό,τι λέει ο ένας να το υποστηρίζει ο άλλος, εγώ απλά υποστηρίζω το "όχι" που λέει η γυναίκα μου. Η μαμά βγάζει το φίδι από την τρύπα!».