Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Kιάμος: "Δεν έχω πεί τραγούδια για τα οποία μετάνιωσα"


Μόλις κυκλοφόρησε το νέο του δίσκο με τίτλο "Θα ζήσω για μένα", περιμένει με ανυπομονησία τη γέννηση του νέου μέλους της οικογενείας του και ετοιμάζεται για τις εμφανίσεις του στο "Ποσειδώνιο".
Ο λόγος για τον Πάνο Κιάμο... "Εγώ αυτό που προσπαθώ πάντα είναι να μου αρέσουν τα τραγούδια για να μπορώ να τα ερμηνεύσω καλά, γιατί αν δεν σου αρέσει εσένα κάτι, δεν μπορείς να το περάσεις στον κόσμο.
Δεν κάνω δίσκους μόνο για μένα, κάνω δίσκους και λέω τραγούδια για τον κόσμο. Δεν έχω πεί ποτέ τραγούδια που με ανάγκασαν ή για τα οποία μετάνιωσα" λέει σε συνέντευξη του στο περιοδικό "TV Ζάπινγκ".
Αναφερόμενος στην πρεμιέρα του στο "Ποσειδώνιο" λέει "Στο Ποσειδώνιο ήμουν τη χρονιά που είχε κυκλοφορήσει το πρώτο μου άλμπουμ, το "Χωρίς νερό μπορώ", και δόξα τω Θεώ μπορώ να πώ οτι αποδείχτηκε πολύ γούρικο για την καριέρα μου.
Εύχομαι λοιπόν, να αποδειχτεί ακόμα πιο γούρικο τώρα!".

Αναδημοσίευση απο το : explosionwebradio.blogspot.com